Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos
+2
Sorgin
Vincent Crow
6 participantes
Autor
Mensaje
Vincent Crow Murciélago
Cantidad de envíos : 114 Edad : 44 Localización : Málaga Fecha de inscripción : 17/12/2008
Tema: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Jue Dic 18, 2008 1:05 pm
os dejo, por cierto, también, las letras.
Nymphetamine (Deva-Fix)
Lead to the river Midsummer, I waved A 'V'' of black swans On with hope to the grave All through Red September With skies fire-paved I begged you appear Like a thorn for the holy ones
Cold was my soul Untold was the pain I faced when you left me A rose in the rain So I swore to thy razor That never enchained Would your dark nails of faith Be pushed through my veins again?
Bared on your tomb I'm a prayer for your loneliness And would you ever soon Come above unto me? For once upon a time From the binds of your lowliness I could always find The right slot for your sacred key
Six feet deep is the incision In my heart, that barless prison Discolours all with tunnel vision Sunsetter Nymphetamine Sick and weak from my condition This lust, this vampyric addiction To her alone in full submission None better Nymphetamine
Nymphetamine, nymphetamine Nymphetamine girl Nymphetamine, nymphetamine My nymphetamine girl
Wracked with your charm I am circled like prey Back in the forest Where whispers persuade More sugar trails More white lady laid Than pillars of salt
Fold to my arms Hold their mesmeric sway And dance her to the moon As we did in those golden days
Christening stars I remember the way We were needle and spoon Mislaid in the burning hay
Bared on your tomb I am a prayer for your loneliness And would you ever soon Come above unto me? For once upon a time From the bind of your holiness I could always find The right slot for your sacred key
Six feet deep is the incision In my heart, that barless prison Discolours all with tunnel vision Sunsetter Nymphetamine Sick and weak from my condition This lust, this vampyric addiction To her alone in full submission None better Nymphetamine
Sunsetter Nymphetamine None better Nymphetamine
Nymphetamine, nymphetamine Nymphetamine girl Nymphetamine, nymphetamine My nymphetamine girl
Última edición por Vincent Crow el Miér Ene 07, 2009 1:26 pm, editado 2 veces (Razón : adición de letras; 2 actualizar video)
Sorgin Espíritu demoníaco
Cantidad de envíos : 357 Edad : 37 Localización : Bilbao Fecha de inscripción : 08/11/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Jue Dic 18, 2008 5:34 pm
*.* grax
ais como me gusta este tema!
Dani y Liv *.*
Edward666Cullen Devorador de Almas
Cantidad de envíos : 557 Edad : 34 Localización : Elche Fecha de inscripción : 26/09/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Jue Dic 18, 2008 6:37 pm
La de veces que habré escuchado esta cancion, pero no me canso ^^
l (L) Cradle
zicmu Espíritu demoníaco
Cantidad de envíos : 316 Edad : 36 Fecha de inscripción : 14/11/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Jue Dic 18, 2008 9:08 pm
pos la verdad es una canción muy buena
y la he de escuxar mas a menudo
ya ke acia tiempo ke nu la escuchaba
Bèla Murciélago
Cantidad de envíos : 158 Edad : 31 Fecha de inscripción : 20/09/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Mar Dic 30, 2008 5:46 pm
La adoro *-* Aunque creo que el video ya no está disponible...
Siylnt Espíritu demoníaco
Cantidad de envíos : 308 Edad : 30 Localización : Valenciaaa^^ Fecha de inscripción : 26/12/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Mar Dic 30, 2008 5:58 pm
A mi tambien me encanta esta canción.... XD
Edward666Cullen Devorador de Almas
Cantidad de envíos : 557 Edad : 34 Localización : Elche Fecha de inscripción : 26/09/2008
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos Mar Dic 30, 2008 6:02 pm
Bèla escribió:
La adoro *-* Aunque creo que el video ya no está disponible...
Pues se vuelve a poner
Contenido patrocinado
Tema: Re: Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos
Dedicado a todos los Oscuros que por aquí pululamos